.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اجتماعي پليس مازندران در جمع برترین های اطلا‌ع‌رساني هنرمندانه

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران از نظر كمك به برقراري ارتباط پليس و مردم در همايش اطلاع‌‌رساني هنرمندانه نمونه شد.

رمضان قاسمي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران ظهر امروز در مراسمي كه به نام دومين همايش اطلاع‌رساني هنرمندانه در استان پيرو تاكيدات مقام معظم رهبري معروف شده است، مورد تجليل قرار گرفت.
قاسمي در اين همايش در بخش كمك به برقراري ارتباط مردم با پليس تنديس برترين‌هاي اين همايش را كسب كرد.
معاون اجتماعي پليس مازندران در اين ارتباط به فارس گفت: عمومي كردن فعاليت‌هاي انتظامي براي برقراري امنيت و آرامش از رويكردهاي اساسي ناجا است كه در طول چند سال گذشته اين مسئوليت در ناجا پررنگ شده است.
رمضان قاسمي مردم‌داري و مردم‌مداري را يكي از اهداف مهم نيروي انتظامي در انجام ماموريت‌ها برشمرد و گفت: پليس موفق كسي است كه همواره مردم را يار و همراه خود در تامين امنيت بشمارد.
معاون اجتماعي پليس مازندران خدمت به مردم ايران اسلامي را افتخار ناجا برشمرد و بر حضور و مشاركت مردم در برنامه‌هاي ناجا تاكيد كرد.
وي از افزايش تعامل با شوراي اطلاع‌رساني دولت در مازندران توسط پليس براي حفظ امنيت و آرامش خبر داد و خاطرنشان كرد: در هفته نيروي انتظامي امسال به مناسبت عمومي كردن برنامه‌ها بيش از 100 برنامه با حضور مردم در استان مازندران برگزار شده است.
قاسمي با اشاره به افزايش تعامل مردم با پليس از طريق سامانه 110 گفت: اين ارتباط هر روز در حال افزايش است كه نشان‌دهنده ارتباط صميمانه و موثر پليس با مردم است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران بر بهره‌گيري از ظرفيت تمام رسانه‌هاي استان براي اطلاع‌رساني تاكيد كرد و تصريح كرد: اين مهم با همكاري فرماندهي انتظامي استان و ديگر همماران دلسوز انتظامي استان در حال وقوع است.
در اين مراسم از تعدادي از مديراني كه در امر ارتباط با رسانه موفق عمل كردند مورد تجليل قرار گرفتند.
در اين مراسم رحيمي مدير كل راه و ترابري مازندران، فياضي مدير كل آموزش و پرورش، نبيان مدير كل نوسازي، خنجري مدير عامل جمعيت هلال احمر، وفايي‌نژاد رئيس سازمان بازرگاني، واحدي فرماندار محمودآباد، پريچهره مديركل تربيت بدني، قلي‌زاده فرماندار قائمشهر و رضايي فرماندار چالوس نيز به عنوان مديران برتر در امور رسانه تقدير شدند.
در اين مراسم تعدادي از مديراني كه روابط عمومي دستگاه خود را مورد حمايت قرار دادند نيز تجليل شدند كه تقوي مدير كل دفتر حوزه استاندار مازندران، علوي مدير كل اداري و مالي استانداري، نادري فرماندار بابلسر، زارعي فرماندار ساري، نيك نژاد فرماندار جويبار، كريمي مدير عامل بانك ملي در استان و حجازي شهردار مركز استان از اين جمله مديران بودند.
روابط عمومي برتر نيز در اين مراسم تجليل شدند كه معافي از آموزش و پرورش، يحيي زاده از دانشگاه مازندران، حسين نژاد از جهاد كشاورزي، شيرامه از بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس، عليزاده، پروانه از شهرداري رامسر و حسين قرباني از شاعران استان از برترين‌ها بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.077 seconds.